Fietstocht 21 mei 2026

Was het de dagen voor de fietstocht nog bijna herfstachtig, op 21 mei sloeg het om naar heerlijk lente- en dus geweldig fietsweer!! Om 10 uur verzamelden er 26 personen met de fiets bij de Klaverhal alwaar Henny eerst even de mensen toesprak over veiligheid, zelf opletten en een beetje afstand van elkaar houden.
Henny had weer een prachtige tocht uitgezet van ongeveer 40 kilometer. Eerst naar en door Bentwoud waar we een stop hadden bij Schenkerij De Boomgaard voor een lekker kopje koffie met een gebakje naar keuze.

De tocht werd vervolgd richting Waddinxveen en Boskoop. Bij restaurant Roos in Boskoop werd er genoten van een heerlijke lunchproeverij.

Na de lunch ging de mooie tocht verder via het Rietveld weer huiswaarts.
