Fietstocht augustus
Fietstocht 14 augustus 2025
Deze donderdag was een schitterende dag om op de fiets te stappen.
Zonnig, niet al te veel wind en aangenaam warm. Dus gingen we om 10
uur vanaf de Klaverhal van start voor onze fietstocht richting het zuiden.

Het eerste rustpunt was bij SnowWorld
in Zoetermeer waar we genoten van
een kopje koffie met heerlijke
apfelstrudel.
Na deze aangename pauze via brede en mooie fietspaden verder naar het
zuiden om te gaan lunchen bij café Du Midi in de delftse hout.
We hebben daar genoten van een heerlijke Boerenluch. En natuurlijk werd
er tijdens de lunch volop bijgepraat.

Na de lunch ging onze terug naar Zoeterwoude door de Delftse hout en
het parkachtige buitengebied van Zoetermeer. Rond 4 uur waren we weer
in Zoeterwoude. We kijken terug op een mooie, sportieve en gezellige
dag.